Vinn siste nummer av Mollie Makes!

Tidligere i uken kom siste nummer av Mollie Makes ut, med 4 origamilamper jeg har designet. Jeg har fått 5 ekstra magasiner, og de tenkte jeg å dele med dere som leser bloggen. Hurra? Hurra!

cover_04

Så hva må du gjøre for å vinne? 

Enkelt: Legg igjen en kommentar på denne bloggposten hvor du forteller meg om din favoritthobby og hva som er så fantastisk med den. Jeg trekker 5 vinnere søndag 30. mars, som alle får tilsendt hvert sitt eksemplar i posten.

10 tanker om “Vinn siste nummer av Mollie Makes!

  1. Tilbaketråkk: Lag dine egne origamilamper | Makaroni – design og gjør det selv

  2. Så klart jeg vil vinne et eksemplar av dette bladet! Min favoritthobby er strikking, fordi det er en så fantastisk måte å skape på. Mulighetene er uendelige! 😀

  3. Jeg er ubotelig hekta på strikking. Av mange grunner: Gleden ved å skape noe nyttig, avkoblingen, å meste stadig nye teknikker og mønstre, møte nye mennesker med samme interesse – både personlig og på nett, koblingen til mine forfedre og -mødre som har holdt på med det samme, lista er lang 🙂

  4. Strikking er nok min favoritt.
    Er noe du alltid kan gjøre enten du venter hos lege, tar fly eller koser deg hjemme foran TV.
    Det blir mange flotte produkter og gode minner.
    Mvh Anita
    kvalheimsjenta@gmail.com

  5. Min favoritthobby er å strikke, for det første er det god terapi, men det resulterer også i gode, varme plagg 🙂

  6. Håndarbeid, strikking, hekling sying osv. Elsker å være kreativ. Og da passer der perfekt med Mollie 😀

  7. Jeg har akkurat begynt å strikke for fullt og jeg bare elsker alt en selv kan lage uten å måtte gå i butikken for å kjøpe det 😀

  8. Hekling gir meg stor glede! Hekler mye småduker, og gjerne med litt romantiske motiver og i litt småromantisk stil, rosa og lys blå er favorittfargene jeg hekler i, smil!

    Beste hilsen
    Bente Hagen
    netlohell@hotmail.com

Legg igjen en kommentar